INFORMEER UW KLANTEN OVER HET LAATSTE NIEUWS EN AANBIEDINGEN

Bekende techniek in een nieuw jasje

Door een sterke e-mailmarketing strategie te creëren, kunt u uw doelgroep op een eenvoudige en toegankelijke manier bereiken en bijvoorbeeld de verkoop verhogen tegen een betaalbare prijs. Net zoals andere platforms en media zijn veranderd, geven e-mailmarketingtools uw bedrijf de mogelijkheid om klanten gemakkelijker dan ooit te bereiken en de effecten hiervan uitgebreid te meten en analyseren.

Met een e-mail stelt u de ontvanger eenvoudig op de hoogte van het laatste nieuws, uw nieuwe product of dienst of over een tijdelijke aanbieding.

Degenen die zich hebben aangemeld voor uw e-maillijst hebben al een toezegging gedaan om deze berichten te ontvangen. Dus ze zullen zeer waarschijnlijk uw e-mails waarderen (zolang u ze iets geeft dat de moeite waard is om te lezen) en dat zal de betrokkenheid bij uw klanten vergroten.

  • Ruim 95% zoekt via Google

    Elke dag voeren 10 miljoen Nederlanders een zoekopdracht uit in Google. Google is daarmee de meest populaire zoekmachine in Nederland. 2/3 van alle Nederlanders gebruikt een zoekmachine om producten of diensten te vinden.

  • Veilige verbinding

    Beveiliging van website is meer dan ooit van essentieel belang.
    Een SSL certificaat is tegenwoordig dan ook verplicht en Google zal een website zonder dit certificaat dan ook als onveilig aanduiden.

  • Aanbevolen door klanten

    Onze klanten zien ons als een zeer professionele organisatie waarmee het plezierig samenwerken is, flexibel en servicegericht en bovenal betrouwbaar. Benieuwd wat we voor uw bedrijf kunnen betekenen?

Houd uw klanten op de hoogte

E-mail marketing

Een aantal voordelen van e-mail marketing:

  • checked
    Vrijwel iedereen gebruikt e-mail
  • checked
    Bereik klanten in realtime
  • checked
    E-mailmarketing is eenvoudig te meten
  • checked
    Goed betaalbare oplossing
  • checked
    Maakt gerichte berichten mogelijk
  • checked
    Verhoging merkbekendheid
email-marketing
Prijzen en pakketten

E-MAIL MARKETING

U kunt bij ons maandelijks of jaarlijks betalen. Betaald u per jaar dan ontvangt u een aantrekkelijke korting op de prijzen van de pakketten.

Info

€ 125 p/m
Prijs is excl. BTW
  • setupkosten: € 150
  • 2 e-mails per maand
  • 2 vaste templates
  • e-mail teksten
  • maandelijkse rapportage
  • looptijd 1 jaar
  • support per e-mail

Connect

€ 425 p/m
Prijs is excl. BTW
  • setupkosten: € 225
  • 4 e-mails per maand
  • 4 vaste templates
  • e-mail teksten
  • maandelijks overleg
  • maandelijkse rapportage
  • looptijd 1 jaar
  • support per e-mail & chat

Maatwerk

op aanvraag
  • in overleg met u

Info

€ 1.425
Prijs is excl. BTW
  • setupkosten: € 150
  • 2 e-mails per maand
  • 2 vaste templates
  • e-mail teksten
  • maandelijkse rapportage
  • looptijd 1 jaar
  • support per e-mail

Connect

€ 4.855 p/m
Prijs is excl. BTW
  • setupkosten: € 225
  • 4 e-mails per maand
  • 4 vaste templates
  • e-mail teksten
  • maandelijks overleg
  • maandelijkse rapportage
  • looptijd 1 jaar
  • support per e-mail & chat

Maatwerk

op aanvraag
  • in overleg met u

MAATWERK

Onze pakketten zijn samengesteld op basis van de meest voorkomende situaties. Maar soms is een aanpak op maat de beste oplossing, in dat geval stellen wij een pakket op maat samen wat volledig aan uw wensen tegemoet komt.

Stappen in e-mail marketing

AFHANKELIJK VAN UW ABONNEMENT

Meetbare doelen opstellen · Lijst van ontvangers bepalen · Lay-out bepalen · Inspirerende content maken · AGV proof · Controleren, testen en verzenden · Meten · Rapporteren

FAQ

VEEL GESTELDE VRAGEN

Hier staan de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij neem dan even contact met ons op.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat klanten mijn e-mail lezen?

Klanten openen e-mails, die relevant klinken en die prikkelend zijn. Het eerste dat u dus moet doen, is de verwachtingen van uw klanten begrijpen en de dingen die voor hen het belangrijkst zijn. Wanneer u een e-mail opstelt, moet u zichzelf afvragen of de inhoud van de e-mail en het onderwerp relevant is voor uw klant. Klanten hebben een voorkeur voor e-mails, die gepersonaliseerd zijn en waarvan de call-to-action relevant is. Als u een behoefte creëert, wordt de interesse gewekt en is de kans op een reactie het grootst.

Wat zijn de beste onderwerpregels?

Onderwerpregels moeten opvallend genoeg zijn om een reactie te genereren bij het openen van de e-mail. Het is het eerste dat de ontvanger opmerkt. Maak het dus persoonlijk, kort en zorg voor een boodschap die belangrijk is voor de geadresserde. U heeft slechts 3-4 seconden om impact te maken en iemand te laten beslissen om een e-mail te openen.

Hoe regelmatig moet ik een e-mail sturen?

Door eens per maand een email te sturen creëert u merkbekendheid. Verstuurd u 2 tot 3 maal per maand een email dan ontstaat een connectie zonder dat de ontvanger dit als hinderlijk ervaart. Stuurt u vaker e-mailberichten dan zal de ontvanger deze emails steeds minder als interessant bestempelen en kunnen deze zelfs als hinderlijk worden ervaren. . Wanneer u e-mails met aanbiedingen verzendt, kunt u twee e-mails verzenden en vervolgens de derde als laatste herinnering. Maar het verzenden van meer dan drie e-mails met hetzelfde aanbod, veroorzaakt irritatie en kan u abonnees op uw e-maillijst kosten.

Kunnen mijn verkopen toenemen door een e-mailcampagne?

E-mailcampagnes kunnen de verkoop zeker doen stijgen, op voorwaarde dat u het publiek stimuleert en inspireert om hun geld in uw product of dienst te investeren. Maak dus duidelijk aan het publiek dat uw product / dienst hen een oplossing zal bieden en waarde aan hun leven zal toevoegen.

Wat is een goed openingspercentage voor e-mail?

Het e-mail openingspercentage is het percentage mensen dat uw e-mail heeft geopend. Als iemand uw e-mail niet opent, komt er geen interactie met uw bericht. Gemiddeld is een openingspercentage van 10-15 procent redelijk te noemen afhankelijk van uw content en merk. Het openingspercentage zegt echter niet veel over het succes aangezien het om de aan de e-mail gekoppelde actie gaat.

Hoe voorkom ik dat mensen zich uitschrijven?

Als de onderwerpregel van de e-mail niet relevant is voor de klanten, zullen ze deze een paar keer negeren. Maar als dit zich blijft herhalen, worden ze ongeïnteresseerd  en schrijven ze zich uit voor uw e-mails. Stuur dus relevante e-mails die de klant ten goede komen. Stuur niet continue e-mails die alleen op verkopen, aanbiedingen en kortingen zijn gericht. Stuur informatie over uw bedrijf, producten en diensten om in contact te komen met de klanten.

  • doelstelling

    Doelstellingen

    Wat wilt u bereiken met uw e-mailcampagne? Wilt u meer verkopen, de betrokkenheid verbeteren of uw product of dienst onder de aandacht brengen? Met deze kennis kan een gerichte campagne worden opgesteld met een meetbaar resultaat.

  • e-mail-doelgroep

    Doelgroep

    U wilt dat het juiste bericht bij de juiste ontvanger terechtkomt. Uw aanbieding voor damesparfum is voor de mannelijke ontvanger wellicht niet zo interessant en een aanbieding voor babyvoeding is voor de gepensioneerde ontvanger waarschijnlijk ook niet relevant. Dus stellen wij lijsten op zodat uw e-mails terechtkomen waar u dit wilt.

  • budget

    Budget

    Voert u de e-mailcampagne volledig in eigen beheer uit? In dat geval adviseren wij om goede software te gebruiken, niet alleen dient uw e-mail te worden verstuurd maar ook wilt u de effecten van uw e-mailcampagne meten. Oranje ICT kan het hele proces voor een attractief maandbedrag voor uw verzorgen.

  • e-mail-marketing-software

    E-mail marketing software

    Er zijn inmiddels zeer veel aanbieders van software met net zoveel opties en verschillende prijsstellingen. Naast het versturen zouden onder ander testen, meten en rapporteren een onderdeel van de software moeten zijn. Enkele bekende pakketten: MailChimp, Sendinblue, Spotler, ActiveCampaign.

  • e-mail-content

    Content

    Een goede e-mailcampagne valt of staat met de inhoud. Wij creëren content die niet alleen aansluit bij uw doelgroep maar die ook prikkeld en uitdaagt. Content zowel geschreven, als beeld of als video wij regelen het voor u.

  • social-media-planning

    Planning

    “Timing is essential” en dat geld zeker ook voor uw e-mailbericht. Onder ander d.m.v. demografische gegevens bepalen wij het juiste tijdstip waarop uw e-mailbericht wordt verzonden. Gaandeweg wordt dit tijdstip steeds meer getuned mede ook dankzij historische gegevens van uw eerdere berichten.

  • seo-rapportages

    Rapportages

    U bent uiteraard benieuwd naar het verloop van uw e-mailampagnes. Wij zorgen voor een uitgebreide rapportage waarin op duidelijke wijze de stand van zaken wordt weergegeven en het verloop van de e-mailcampagne wordt weergegeven. Zo bent u altijd up to date!

  • evaluatie-en-advies

    Evaluatie & advies

    Wij hebben meerdere tools om het succes van een e-mailampagne te meten en te evalueren en op basis van die uitkomst adviseren wij u over het vervolgtraject. Wij bekijken ook de feedback op uw e-mailberichten en kunnen aan de hand daarvan eventuele aanpassingen doen. Ook krijgt u zo een goed inzicht over hoe uw berichten worden ontvangen.

  • monitoring-en-analyse

    Monitoring & analyse

    Nadat uw e-mailcampagne verzonden is gaan onze software tools aan de slag. Ieder moment weten wij o.a. de openingsratio en verdere analytische gegevens. Dit is essentieel om voor u het meeste uit uw e-mailcampagne te halen.

LATEN WIJ EENS PRATEN

E-mail Marketing

E-mail marketing is zeer effectief mits het goed word ingezet. U doet er dan ook goed aan dit over te laten aan mensen die hier dagelijks mee bezig zijn en u goed kunnen adviseren. Wilt u een op maat gemaakt e-mail marketing pakket? Dan kunt u het beste telefonisch contact met ons opnemen om alle ins en outs te bespreken.