BEREIK SPECIFIEKE DOELGROEPEN DIE OP ZOEK ZIJN NAAR UW PRODUCT OF DIENST

Een groot en doelgericht bereik?

Zoekmachine adverteren is een van de meest efficiënte online manieren om uw doelgroep te bereiken. Tegen betaling wordt een advertentie geplaatst in de zoekresultaten met als doel meer kwalitatieve bezoekers naar uw website te leiden, meer leads te genereren of uw verkopen te bevorderen. Omdat u zich met een betaalde advertentie op een specifieke groep kunt richten bereikt u de mensen die ook daadwerkelijk geïnteresseerd zijn in uw producten of diensten.

 Oranje ICT zal voor u een campagne opzetten welke wij vervolgens maandelijks beheren, monitoren en optimaliseren. Met onze duidelijke rapportages bent u steeds op de hoogte van het effect van uw advertentie. Daarnaast zullen wij u steeds adviseren indien wij bijvoorbeeld verwachten dat een hoger budget meer resultaat oplevert.

Een online advertentie is zeker op de korte termijn een prima middel om resultaat te bereiken, echter, wij adviseren u om naast SEA ook Search Engine Optimization (SEO) op uw website door te voeren. SEO levert namelijk vooral op de langere termijn veel resultaat op en dit resultaat is ook nog eens langdurig.

  • Ruim 95% zoekt via Google

    Elke dag voeren 10 miljoen Nederlanders een zoekopdracht uit in Google. Google is daarmee de meest populaire zoekmachine in Nederland. 2/3 van alle Nederlanders gebruikt een zoekmachine om producten of diensten te vinden.

  • Veilige verbinding

    Beveiliging van website is meer dan ooit van essentieel belang.
    Een SSL certificaat is tegenwoordig dan ook verplicht en Google zal een website zonder dit certificaat dan ook als onveilig aanduiden.

  • Aanbevolen door klanten

    Onze klanten zien ons als een zeer professionele organisatie waarmee het plezierig samenwerken is, flexibel en servicegericht en bovenal betrouwbaar. Benieuwd wat we voor uw bedrijf kunnen betekenen?

Bereik nieuwe klanten

Zoekmachine adverteren (SEA)

Een aantal voordelen van SEA:

  • checked
    Focus op de doelgroep
  • checked
    Goed inzicht in het resultaat
  • checked
    Direct in werking
  • checked
    Creëer product of dienst awareness
  • checked
    Veel advertentieopties
  • checked
    Kosten inzichtelijk en beheersbaar
sea-proces
Prijzen en pakketten

ZOEKMACHINE ADVERTEREN

U kunt bij ons maandelijks of jaarlijks betalen. Betaald u per jaar dan ontvangt u een aantrekkelijke korting op de prijzen van de pakketten.

Standaard

€ 325
Prijs is excl. BTW
  • setupkosten: € 450
  • advertenties in zoeknetwerk
  • standaard zoekwoorden onderzoek
  • doelstellingen definiëren
  • 1 campagne
  • 4 advertentiegroepen
  • 8 advertenties
  • maandelijkse optimalisaties

Premium

€ 475
Prijs is excl. BTW
  • setupkosten: € 550
  • advertenties in zoeknetwerk
  • uitgebreid zoekwoorden onderzoek
  • doelstellingen definiëren
  • 1 campagne
  • 8 advertentiegroepen
  • 16 advertenties
  • wekelijkse optimalisaties

Extended

€ 950
Prijs is excl. BTW
  • setupkosten: € 1.200
  • advertenties in zoek- en displaynetwerk
  • uitgebreid zoekwoorden onderzoek
  • doelstellingen definiëren
  • 2 campagnes
  • 16 advertentiegroepen
  • 32 advertenties
  • wekelijkse optimalisaties
  • Google shopping
  • A/B testen

Standaard

€ 3.705
Prijs is excl. BTW
  • setupkosten: € 450
  • advertenties in zoeknetwerk
  • standaard zoekwoorden onderzoek
  • doelstellingen definiëren
  • 1 campagne
  • 4 advertentiegroepen
  • 8 advertenties
  • maandelijkse optimalisaties

Premium

€ 5.415
Prijs is excl. BTW
  • setupkosten: € 550
  • advertenties in zoeknetwerk
  • uitgebreid zoekwoorden onderzoek
  • doelstellingen definiëren
  • 1 campagne
  • 8 advertentiegroepen
  • 16 advertenties
  • wekelijkse optimalisaties

Extended

€ 10.830
Prijs is excl. BTW
  • setupkosten: € 1.200
  • advertenties in zoek- en displaynetwerk
  • uitgebreid zoekwoorden onderzoek
  • doelstellingen definiëren
  • 2 campagnes
  • 16 advertentiegroepen
  • 32 advertenties
  • wekelijkse optimalisaties
  • Google shopping
  • A/B testen

MAATWERK

Onze pakketten zijn samengesteld op basis van de meest voorkomende situaties. Maar soms is een aanpak op maat de beste oplossing, in dat geval stellen wij een pakket op maat samen wat volledig aan uw wensen tegemoet komt.

Het SEA traject

EEN AANTAL ONDERDELEN

Doelstelling · Budget · Zoekwoordenonderzoek · Campagnes · Advertenties · A/B testen · Monitoren · Aanpassen · Rapporteren.

FAQ

VEEL GESTELDE VRAGEN

Hier staan de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij neem dan even contact met ons op.

Waarom betaald adverteren?

Omdat zoekmachineadvertenties u direct voor gebruikers plaatsen die actief zoeken naar wat u aanbiedt. … Als het goed wordt gedaan, is adverteren in het zoeknetwerk op internet een geweldige manier om de naamsbekendheid te vergroten, leads te genereren, online verkopen te stimuleren en nieuwe klanten te werven.

Wat betaal ik per klik?

Als adverteerder zijn uw kosten per klik altijd lager dan of gelijk aan uw maximumbod, aangezien het een gemiddelde is van biedingen tegen een reeks concurrenten over een bepaalde periode. Vanwege de manier waarop de AdWords-veiling van Google werkt, worden uw werkelijke kosten per klik sterk beïnvloed door zowel u als de advertentiepositie, het maximale bod en de kwaliteitsscore van uw naaste concurrent.

Waarom adviseren jullie SEO én SEA?

Wij adviseren onze klanten aan om te investeren in zowel SEO als SEA, aangezien beide voordelen en nadelen hebben. Een optimale online marketingstrategie zal profiteren van beide methoden, aangezien ze elkaar zeer goed aanvullen en ondersteunen.

Welke mogelijkheden zijn er?

Er zijn veel mogelijkheden om uw advertentie onder de aandacht te brengen. Van een eenvoudige betaalde zoekadvertentie tot een uitgebreide advertentiecampagne. Zo kunt u gebruik maken van display advertenties of bijvoorbeeld een advertentie op YouTube. Nadat wij uw doel en doelgroep hebben vastgesteld kiezen wij de beste strategie.

Hoe weet ik of mijn advertentie werkt?

In het SEA traject is veel aandacht voor monitoring en aanpassing. Het analyseren van de data geeft belangrijke informatie over het traject. Zo wordt onder andere de conversie van verschillende variaties van een advertentie (a/b test) in de gaten gehouden. Zo kunnen wij precies zien hoeveel keer een bezoeker het door uw gestelde doel heeft bereikt; dit kan bijvoorbeeld een aankoop zijn of het invullen van een formulier. En wij rapporteren deze gegevens weer aan u zodat u precies op de hoogte blijft.

Kan ik ook zelf betaald adverteren?

Iedereen kan zelf betaald adverteren het is echter de vraag of dit verstandig is. U wilt namelijk dat iedere euro die u aan een advertentie uitgeeft zo effectief mogelijk wordt besteed. Betaald adverteren is heel wat meer dan een tekst plaatsen op Google. Het stellen van het doel, advertentiekanalen selecteren, campagnes en advertenties opstellen, monitoren en bijstellen vereist kennis van online marketing en die heeft niet iedereen. Dus ook als u denkt goedkoper uit te zijn dan bent u dat meestal niet.

  • doelstelling

    Doelstelling

    Om goede campagnes en advertenties te lanceren is het bepalen van uw doelstellingen uiteraard het startpunt. Wilt u het bedrijf onder de aandacht brengen, online een product verkopen en feedback krijgen over een product of dienst?  Voor het vaststellen van de doelstellingen nemen wij uitgebreid de tijd, juist omdat het zo enorm belangrijk is.

  • budget

    Budget

    Naast de kosten die wij rekenen voor o.a. campagne en advertentie onderhoud krijgt u ook te maken met kosten van (bijvoorbeeld) Google. Zo kan uw advertentie op basis van kosten per klik (cpc) worden gerealiseerd. Door het vaststellen van een daglimiet weet u altijd wat u maximaal aan kosten uitgeeft.

  • campagnes-1

    Campagnes

    Het opzetten en optimaliseren van uw campagnes en het behalen van een goed rendement op uw investering vereisen zowel professionele kennis om de juiste zoekwoorden en speciale pagina’s te selecteren als om de kwaliteit van advertenties te maximaliseren.

  • zoekwoorden-onderzoek-1

    Zoekwoorden onderzoek

    Zoekwoorden onderzoek is het analyseren van de trefwoorden of zoektermen die bezoekers naar uw website brengen via organische en betaalde zoekresultaten. Daarom is zoekwoorden onderzoek het startpunt en de hoeksteen van zoekmachine optimalisatie en adverteren.

  • ab-testen-1

    A/B testen

    Met A / B-tests of split-tests kunnen wij uw advertenties testen en evalueren met verschillende instellingen. Op die manier kunnen wij bepalen welke advertentie binnen een campagne voor u de meeste conversie oplevert.

  • advertenties-1

    Advertenties

    Binnen uw campagne(s) maken wij effectieve advertenties aan, gericht op uw bedrijf, uw product of dienst. De meest effectieve advertenties worden geplaatst op het juiste moment, met essentiële inhoud voor het juiste publiek en op het juiste medium.

  • google-analytics

    Google Analytics

    Google Analytics is een dienst van Google om statistieken van een website te verzamelen en gedetailleerd weer te geven. Het doel van deze dienst is om de beheerder van de website een duidelijk beeld te geven van onder andere de bezoekersstromen, verkeersbronnen en paginaweergaves.

  • seo-rapportages

    Rapportages

    U bent uiteraard benieuwd naar de status en effectiviteit van uw advertenties. Wij zorgen voor een uitgebreide rapportage waarin op duidelijke wijze de stand van zaken wordt weergegeven en het verloop van de SEA activiteiten wordt weergegeven. Zo bent u altijd up to date!

  • monitoring-en-analyse

    Monitoring & analyse

    Wij monitoren uw advertenties continue en spelen in op veranderingen. Door op het juiste moment eventueel aanpassingen te doen of in te zetten op andere of meerdere mediums zorgen wij ervoor dat uw advertentie voor u de meeste conversies oplevert.

LATEN WIJ EENS PRATEN

Online adverteren

De keuze voor een SEA pakket kan best lastig zijn. Het is dan ook verstandig om vooraf contact met ons te hebben zodat wij u kunnen adviseren. Wilt u een op maat gemaakt SEA pakket? Dan kunt u het beste telefonisch contact met ons opnemen om alle ins en outs te bespreken.