KLACHT? LAAT HET ONS WETEN!

Klachtenregeling

Wij doen er alles aan om er voor te zorgen dat de relaties van Oranje ICT tevreden zijn over onze dienstverlening. Desondanks kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over een bepaalde dienst, product of communicatie. Op deze pagina vind u informatie hoe u een klacht bij ons kunt indienen. Op basis van uw gegevens kunnen wij een klachtenprocedure starten en u informeren of deze terecht is.

Definitie

Een klacht is een bezwaar tegen iets dat oneerlijk, onaanvaardbaar of anderszins niet aan de normale normen voldoet. Een klacht is een bezwaar tegen iets, zoals een klacht over een ondeugdelijk product of slecht werkende website.

Indienen

Heeft u een klacht dan verzoeken wij u om allereerst telefonisch contact op te nemen via +31 320 417 311. Zeer waarschijnlijk kunnen wij telefonisch naar een oplossing zoeken. Komen wij er niet uit of wilt u liever geen telefonisch contact dan kunt u een e-mail sturen naar klachten@oranjeict.nl.

Verwerking

Zodra wij een klacht hebben ontvangen die wij telefonisch kunnen oplossen dan zullen wij u een e-mail sturen met een bevestiging van de gemaakte afspraken. Tevens zullen wij (geanonimiseerd) de gegevens gebruiken t.b.v. de verbetering van onze dienstverlening.
Indien wij uw klacht per e-mail op klachten@oranjeict.nl ontvangen dan word deze gedocumenteerd en wordt een klachtnummer toegewezen, een bevestiging en verder informatie ontvangt u per e-mail.

Contactpersoon

Voor de verwerking van uw klacht zult een contactpersoon of afdeling toegewezen krijgen. Alle communicatie zal door deze persoon of afdeling worden behandeld, tevens zal hieruit ook een advies omtrent uw klacht worden afgegeven.

Opvolging

Wij streven ernaar om klachten uiterlijk binnen 6 weken na officiële melding (per e-mail of post) te verwerken en u te informeren over de uitkomst.

Laten wij in gesprek blijven

Klachtenregeling

Oranje ICT streeft er naar haar relaties altijd goed en snel van dienst te kunnen zijn. Toch kan het voorkomen dat de dienstverlening soms niet helemaal naar wens verloopt. Wanneer dat het geval is, dan willen wij dat graag weten. Samen zoeken wij dan naar een oplossing.

OF VIA ONDERSTAAND FORMULIER